ورود اتوبوس‌های دوکابین جدید در خط آزادی ـ تهرانپارس-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

ورود اتوبوس‌های دوکابین جدید در خط آزادی ـ تهرانپارس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: با توجه به اتمام قرارداد شرکت خصوصی که راهبری خط یک شبانه را بر عهده داشت، شرکت واحد با به‌کارگیری تعدادی اتوبوس چپ در جدید و تعدادی اتوبوس دوکابین، نسبت به تقویت این خط به صورت ملکی اقدام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۶۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی علیزاده با اعلام اینکه خدمات‌رسانی خطوط بی‌آرتی تهران شب‌ها نیز ادامه دارد و اتوبوس‌های این خطوط بدون تعطیلی، در طول شبانه‌روز به جابه‌جایی مسافر می‌پردازند، اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی تهران به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند تا تردد‌های شبانه شهروندان نیز با سهولت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این راهبری خط یک شبانه اتوبوسرانی در مسیر پایانه آزادی به چهارراه تهرانپارس در اختیار شرکت خصوصی بوده است، ادامه داد: به دلیل اتمام قرارداد با این شرکت، اتوبوسرانی برای رفاه مسافران شبانگاهی این خط با به‌کارگیری تعدادی از اتوبوس‌های چپ در جدید و همچنین تعدادی اتوبوس دوکابین راهبری خط را به عهده گرفت تا خللی در خدمات‌رسانی شبانه ایجاد نشود.

علیزاده با بیان اینکه ساعت کار خطوط شبانه از ساعت ۲۲ تا ۵ بامداد است، افزود: خط یک بی‌آرتی که میدان آزادی و پایانه غرب در منتهی‌الیه غربی تهران را به چهارراه تهرانپارس و پایانه شرق در منتهی‌الیه شرقی تهران متصل می‌کند، پس از خط ۷ اتوبوس‌های تندرو، دیگر خط اتوبوسرانی تهران با بیشترین تعداد مسافر است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده