فرانسه بمباران مدارس غزه را محکوم کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

فرانسه بمباران مدارس غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه فرانسه اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران مدارس غزه را محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۳۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ رژیم صهیونیستی طی ۹ ماه تجاوز به غزه خلاقیت‌های جدیدی در توحش علیه غیرنظامیان به کار گرفته است که بمباران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کشتار امدادگران و قتل عام غیرنظامیان در صفوف دریافت کمک‌های غذایی تنها بخشی از این موارد محسوب می‌شوند. بمباران مدارس اکنون خشم جامعه جهانی را به دنبال داشته است.

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه فرانسه امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران مدارس غزه را تقبیح کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی این وزارتخانه آمده است: ما حمله مرگبار اخیر (رژیم) اسرائیل به یک مدرسه وابسته به سازمان ملل در خان‌یونس که غیرنظامیان در آنجا پناه گرفته بودند را محکوم کرده و استفاده از چنین تاکتیک‌های جنگی را غیرقابل پذیرش می‌دانیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما خواستار انجام تحقیقاتی کامل درباره این حملات هستیم. غیرنظامیان باید در عملیات ارتش (رژیم) اسراییل مورد حفاظت قرار گیرند.

موضع جدید وزارت خارجه فرانسه پس از آن مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی دیروز یک مدرسه وابسته به سازمان ملل در خان‌یونس را هدف قرار داد. این مدرسه به مانند سایر اماکن وابسته به سازمان ملل پناهگاه آوارگان فلسطینی بود.

طی این حادثه دستکم ۲۹ فلسطینی شهید و ۶۰ تن دیگر مجروح شدند. حمله به این مدرسه، چهارمین حمله به مدارس غزه طی ۴ روز اخیر به حساب می‌آمد.

سازمان آنروا می‌گوید که از زمان آغاز جنگ غزه بیش از ۵۰۰ غیرنظامی طی حملات رژیم صهیونیستی به مدارس وابسته به سازمان ملل جان خود را از دست داده‌اند. / باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار