کشف 19 تن موادمخدر در غرب تهران-راهبرد معاصر

کشف 19 تن موادمخدر در غرب تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان با اشاره به اجرای طرح خیبر در شهرستان شهریار گفت: تا این لحظه در غرب استان بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر کشف شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 09
کد خبر: ۲۷۳۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان امروز در خصوص جزئیات طرح خیبر ۱۱ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح‌های خیبر، طرح خیبر ۱۱ در ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد و در راستای اجرای دستور قضایی، این طرح به‌صورت ویژه در شهرستان شهریار به مرحله اجرا درآمد.

 

وی افزود: با توجه به مطالبات مردم به‌ویژه در محدوده مناطق وحیدیه، ویره و نصیرآباد باغستان، از ۳ ماه قبل اقدامات اطلاعاتی و تخصصی انجام‌گرفته بود که در این مرحله منازل و اماکن تهیه و توزیع مواد شناسایی و مورد ضربه قرار گیرد.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: خوشبختانه با اقدامات اطلاعاتی مناسب و پشتیبانی جدی و انقلابی دادستان شهریار، در این رابطه بیش از ۲۰۲ نفر از خرده‌فروشان، معتادین و سارقین اموال جهت دریافت مواد مخدر دستگیر شدند و بیش از ۱۰۶ میلیون تومان وجه نقد و بیش از ۳۴ انواع دستگاه نقلیه کشف و توقیف شد.

 

سردار خانچرلی گفت: مقادیر زیادی طلا و جواهرات حاصل از فروش مواد مخدر کشف و ضبط شد و که لازم است از دادستانی و تمام دستگاه تشکر کنم و در این طرح با حکم قضایی تعدادی از اماکن شناسایی‌شده تخریب خواهد شد که در مرحله اول ۴۲ محل شناسایی‌شده دیوارکشی انجام شد و ادارت خدمات رسان نیز در قطع انشعابات همکاری مناسبی داشتند.

 

وی ادامه داد: این طرح استمرار خواهد داشت و در هفته‌های آتی در سایر شهرستان‌های غرب استان و حتی شهرستان شهریار نیز این طرح اجرا و استمرار خواهد داشت و تا این لحظه در غرب استان بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر کشف شد.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری‌شده و حدود ۵۲۰۰ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده