وعده برگزیتی امروز جانسون-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

وعده برگزیتی امروز جانسون

نخست وزیر انگلیس امروز به تشریح وعده خود درباره زمان برگزیت پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 29
کد خبر: ۳۲۰۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز یکشنبه در پیامی توییتری نوشت: ۳۱ ژانویه از اتحادیه اروپا خارج خواهیم شد.

 

نخست وزیر انگلیس در این باره ادامه داد: ۳۱ ژانویه (سال ۲۰۲۰) از اتحادیه اروپا خارج خواهیم شد. میلیاردها (پوند) بیشتر در مراکز خدمات درمانی خودمان سرمایه گذاری خواهیم کرد. کشورمان را ارتقا می‌دهیم و آن را متحد خواهیم کرد.

 

این در حالیست که انگلیس پیشتر تأکید کرده بود که قرار است لندن در پایان ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ از اتحادیه اروپا خارج شود.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده