آلبانی دو دیپلمات ایرانی را اخراج کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آلبانی دو دیپلمات ایرانی را اخراج کرد

منابع خبری چهارشنبه گزارش داده‌اند آلبانی دو دیپلمات ایرانی را اخراج کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 15
کد خبر: ۳۳۶۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  منابع خبری روز چهارشنبه گزارش داده‌اند آلبانی دو دیپلمات سفارت ایران را اخراج کرده است. 

 

طبق گزارش آسوشیتدپرس، وزارت خارجه آلبانی در بیانیه‌ای ادعا کرده این کشور دو دیپلمات ایرانی را به دلیل «انجام فعالیت‌های مغایر با جایگاهشان» از این کشور اخراج کرده است. 

 

در این بیانیه آمده دو دیپلمات ایران «عنصر نامطلوب» شناخته شده و از آنها خواسته شده خاک آلبانی را ترک کنند. 

 

آلبانی سال گذشته هم سفیر و یک دیپلمات ایران را به بهانه «فعالیت‌های غیرقانونی» اخراج کرد. سخنگوی وزارت خارجه آلبانی در آن زمان گفته بود این تصمیم را با رژیم صهیونیستی هماهنگ کرده است. 

 

آلبانی مدت‌هاست به پایگاه بیش از ۲ هزار منافق تروریست تبدیل شده است. اعضای این گروهک تروریستی در جریان نبرد رژیم بعث عراق با ایران به ارتش «صدام حسین» دیکتاتور عراق کمک رساندند و یا در داخل کشور شهروندان ایرانی را شهید و مجروح کردند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده