ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران:

ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری تمکین نمی کنند

ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری تمکین نمی کنند فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران با اشاره به اینکه برخی ادارات به تشخیص‌ خود عمل می کنند، گفت: ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری تمکین نمی کنند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 05
کد خبر: ۳۹۶۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا زالی، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه زمانی شاهد افزایش ترددها در سطح شهر هستیم و آمارها نشان دهنده این است که در بیمارستان‌های تهران کما فی السابق تعداد مراجعین رو به افزایش است.

 

زالی با بیان اینکه در بخش بستری‌های عادی نسبت به روز گذشته متأسفانه تاکنون حدود ۲۵ درصد رشد داشته‌ایم افزود: در بخش‌های آی. سی. یو و بستری‌های ویژه نیز مراجعینی که به عنوان بیماران جدید در بخش آی. سی. یو در بیمارستان‌های تحت پوشش استان تهران بستری شدند با رشد ۱۵ درصدی رو به رو بوده‌اند.

 

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران گفت: مراجعین عمومی به بیمارستان‌ها نسبت به روز گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

 

وی در ادامه بیان داشت: تمام آمارها نسبت به روز قبل و قبل تر رشد داشته است و حکایت از استمرار مراجعین و افزایش حجم بیمارها است که بازتابی از میزان ابتلاهای جدید می‌باشد.

 

زالی با بیان اینکه ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری تمکین نمی‌کنند گفت: ادارات بخشنامه دولت را رعایت نمی‌کنند و شاهد این هستیم که کارمندان گلایه دارند که ادارات تقلیل ساعت را هم اعمال نکرده‌اند و برخی به تشخیص‌های خود عمل می‌کنند و این گونه می‌شود که در خیابان‌ها شاهد حضور افراد هستیم و این موضوع در حالی است که نسبت به ۴۸ ساعت گذشته مراجعات بیمارستانی افزایش داشته است.

 

منبع: مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار