ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

پرداخت غرامت استراحت پزشکی به بیماران کرونایی

پرداخت غرامت استراحت پزشکی به بیماران کرونایی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: کلیه بیماران کرونایی بیمه اجباری که تحت پوشش حمایت‌های تامین اجتماعی قرار دارند، ۵۰ درصد غرامت دستمزد ایام بیماری دریافت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
کد خبر: ۴۶۳۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، حسین امیری‌گنجه که در حاشیه بازدید از شعب ۲۶ و ۲ تهران سخن می‌گفت، با ذکر مطلب بالا افزود: در سطح استان تهران بیش از ۶۵۰۰ نفر از کسانی که از مراکز درمانی یا از پزشکان استراحت پزشکی داشتند، ۵۰ درصد غرامت دستمزد ایام بیماری بر مبنای حداقل دستمزد پرداخت شد.

 


وی تاکید کرد: کلیه بیماران که در دوران موج اول کرونا اسفند ۱۳۹۸ لغایت اردیبهشت ۱۳۹۹ به شعب تامین اجتماعی مراجعه کردند، بدون تایید مراجع پزشکی ( پزشک معتمد یا شورای پزشکی) و به صورت صدور سند علی‌الحساب تا ۵۰ درصد غرامت ایام بیماری پرداخت شد.

 


سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تصریح کرد: بنا به دستور سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و با توجه به گسترش ویروس کرونا و به منظور ممانعت از انتقال بیماری و جهت حفظ سلامتی بیمه‌شدگان و کارکنان این تصمیم اتخاذ شد.

 


امیری‌گنجه تاکید کرد: علاوه بر بیماران کرونایی که نیاز به بستری و اعاده سلامتی داشتند، کلیه بیمارانی که نیاز به دریافت استراحت پزشکی داشتند نیز ۵۰ درصد علی‌الحساب غرامت استراحت پزشکی دریافت خواهند کرد.

 


سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ درباره ماهیت پرداخت غرامت به بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان گفت: پرداخت غرامت دستمزد یا ایام استراحت پزشکی یکی از انواع حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی می‌باشد و چنانچه بیمه‌شده اجباری به دلایل شغلی، حادثه ناشی از کار، بیماری، آسیب‌های ناشی از حادثه کار و ... قادر به کار نباشند، پرداخت می‌شود.

 

وی تاکید کرد: دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری محدودیت زمانی نداشته و به تایید مراجع پزشکی است.
امیری‌گنجه پرداخت ۵۰ درصد مابقی غرامت ایام بیماری را منوط به تایید گواهی استراحت پزشکی مراجع ذیصلاح در دوران موج بیماری کرونا دانست.


سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در خصوص بیماران بیمه‌شده اجباری تامین اجتماعی که به خاطر درمان بستری شدند و تاکنون غرامت یادشده را دریافت نکرده‌اند، با تایید مراجع ذیصلاح می‌توانند طی دوره اسفند ۱۳۹۸ لغایت خرداد ۱۳۹۹ با ارائه آن به شعب تامین اجتماعی غرامت دوران استراحت پزشکی را دریافت کنند./ ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار