خبر جدید از مذاکره استقلال با بازیکن فولاد-راهبرد معاصر

خبر جدید از مذاکره استقلال با بازیکن فولاد

استقلال به شکل رسمی با بازیکن فولاد وارد مذاکره شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 28
کد خبر: ۱۰۰۰۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیربرنامه‌های صالح حردانی بازیکن فولاد برای مذاکره با مدیران استقلال، وارد ساختمان این باشگاه شد.



صالح حردانی یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال و فرهاد مجیدی برای تقویت سمت راست آبی پوشان است. احمد مددی مدیرعامل این تیم روز گذشته در گفتگو با برنامه ورزش و مردم از آغاز مذاکرات استقلال با فولادی‌ها برای جذب این بازیکن خبر داد.

 

حردانی که یکی از ستاره‌های فولاد در فصل گذشته بود، تنها ۲۲ سال سن دارد و یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران به شمار می‌رود. او فصل گذشته در ۳۲ بازی برای فولاد به میدان رفت و موفق به زدن ۳ گل و دادن ۱ پاس گل نیز شد.


به همین دلیل، ظهر امروز مدیربرنامه‌های حردانی برای انجام مذاکرات با مدیران استقلال، وارد محل دفتر این باشگاه شد. پیش از او نیز، فرهاد و فرزاد مجیدی نیز در ساختمان باشگاه حاضر شدند تا برای جذب این بازیکن جوان به مذاکره بپردازند.

 

گفته می‌شود که بندی در قرارداد حردانی وجود دارد که با پرداخت مبلغ ۵ میلیارد تومان، این بازیکن می‌تواند از فولاد جدا شده و به تیم مورد نظرش بپیوندد. باید دید روند مذاکرات استقلالی‌ها با فولاد و حردانی برای جذب این بازیکن آینده دار به کجا خواهد رسید./ ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده