حمله موشکی یمن به اهداف حیاتی عربستان سعودی در جیزان-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله موشکی یمن به اهداف حیاتی عربستان سعودی در جیزان

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از شلیک سه فروند موشک بالستیک به اهداف حیاتی عربستان سعودی در جیزان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۴ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 25
کد خبر: ۱۱۵۰۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز شنبه از حمله به اهداف حیاتی عربستان سعودی در جیزان خبر داد.

سریع گفت که اهداف حساس و حیاتی عربستان در جیزان با سه موشک بالستیک هدف قرار داده شد.

بنابر گزارش شبکه المیادین، سریع گفت که هدف قرار دادن جیزان در راستای پاسخ مشروع به جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی و آمریکایی و محاصره یمن، صورت گرفت.

وی به رژیم سعودی هشدار داد که در صورت استمرار تجاوزات و جنایت‌ها علیه ملت یمن، عملیات‌های شدیدتر و دردناک‌تری علیه این رژیم انجام خواهند داد.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی شامگاه جمعه ساختمان‌های شرکت مخابرات عمومی و مسکن کارکنان در روستای عجمه در حومه شهر المحویت را در دو نوبت هدف قرار دادند.

به گفته منابع محلی، بر اساس آمار اولیه بر اثر این حمله تاکنون یک زن و فرزند کودکش کشته و شماری دیگر که در میان آن‌ها چند زن و کودک هستند، زخمی شدند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده