یمن: عمق عربستان و امارات را هدف قرار دادیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

یمن: عمق عربستان و امارات را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن جزئیات عملیات امروز علیه ابوظبی و عربستان سعودی را که با موشک بالستیک و پهپاد انجام شد، اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 24
کد خبر: ۱۱۹۱۳۳

به گزارش راهبرد معاصر، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن جزئیات عملیات امروز در عمق عربستان سعودی و امارات را با عنوان «اعصار الیمن ۲» (طوفان یمن ۲) اعلام کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی گفت، پایگاه هوایی الظفره و اهداف حساس دیگر در ابوظبی با تعداد زیادی موشک بالستیک «ذوالفقار» هدف گرفته شد.

وی افزود، تعدادی از پایگاه‌های نظامی در عمق عربستان سعودی در منطقه «شروه» و مناطق دیگر با پهپاد‌های «صماد ۱» و «قاصف k ۲» در هم کوبیده شد.

یحیی سریح ادامه داد، مراکز حساس و حیاتی در «جازان» و «عسیر» در جنوب سعودی با تعداد زیادی موشک‌های بالستیک هدف گرفته شد و اهداف این عملیات که با دقت بالا انجام شده، محقق شد.

وی تصریح کرد، نیرو‌های مسلح یمن بر آمادگی کامل خود برای افزایش عملیات در مرحله آینده تاکید می‌کند.

وی افزود، نیرو‌های مسلح یمن بار دیگر به شرکت‌های خارجی و سرمایه‌گذاران در کشورَک امارات توصیه می‌کند آن را ترک کنند، زیرا دیگر ناامن شده است.

سریع تأکید کرد، تا زمانی که تجاوز امارات به یمن و محاصره یمن ادامه داشته باشد این کشور مورد هدف قرار خواهد گرفت.

در حال تکمیل

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده