دیدار فرماندهان نظامی آمریکا و عربستان در ریاض-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

دیدار فرماندهان نظامی آمریکا و عربستان در ریاض

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عربستان و فرمانده ناوگان مرکزی نیرو‌های دریایی آمریکا درباره همکاری‌های نظامی میان دو طرف رایزنی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 13
کد خبر: ۱۲۹۳۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، «چارلز کوپر» فرمانده ناوگان مرکزی نیرو‌های دریایی آمریکا با «فیاض بن حامد الرویلی» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عربستان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار میان فرماندهان نظامی ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی در شهر «ریاض» انجام شد. دو طرف در جریان دیدار مذکور در خصوص راهکار‌های تقویت همکاری‌های نظامی بحث و تبادل نظر کردند.

در همین ارتباط، وزارت دفاع عربستان سعودی اعلام کرد: این دیدار در مقر ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح عربستان سعودی در ریاض برگزار شد و دو طرف در این دیدار درباره همکاری بین نیرو‌های دریایی عربستان و آمریکا رایزنی کردند.

گفتنی است، اخیراً نشست‌های زیادی میان مسئولان آمریکایی با مقامات سعودی و دیگر کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس در سطوح سیاسی و نظامی برگزار شده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده