بررسی طرح اصلاح قانون بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی-راهبرد معاصر

بررسی طرح اصلاح قانون بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نشست امروز یکشنبه این کمیسیون را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 17
کد خبر: ۱۲۹۹۱۴

به گزارش راهبرد معاصر غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست امروز این کمیسیون اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس امروز دو دستورکار داشت.

وی افزود: کمیسیون جلسه ای با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونین داشت و در آن بررسی برش اقتصادی برنامه های وزارت تعاون برای تحقق سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ابلاغیه فروردین ۱۳۹۱ توسط رهبر انقلاب بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر صحبت هایی انجام داد و همچنین نمایندگان نظرات خودشان را بیان کردند اما با توجه به این که کمیسیون دستور بعدی نیز داشت مقرر شد که جلسه ای مجدداً با حضور وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی در هفته های آتی برگزار شود.

مرحبا تصریح کرد: دستور دوم نیز بررسی طرح مسئولیت از اهداف ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بود که به منظور بررسی در شور دوم که شور اول آن به تصویب رسیده بود و از صحن ارجاع شده است و همچنین بندهایی از آن بررسی شده که هیئت عالی و مجمع عمومی بانک مرکزی صحبت شد و پیشنهاداتی مطرح و بررسی شد و به یک جمع بندی رسید اما همچنان جلسات آن ادامه دار خواهد بود و در نهایت برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده