محبوبیت ترامپ؛ هر روز کمتر از دیروز-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

محبوبیت ترامپ؛ هر روز کمتر از دیروز

«ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا به عنوان نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه از رئیس جمهور سابق آمریکا پیشی گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 13
کد خبر: ۱۵۸۹۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که «ران دیسانتیس»، پس از پیروزی قاطع برای انتخاب مجدد به عنوان فرماندار فلوریدا، به عنوان گزینه اولیه برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه در رقابت های ریاست جمهوری در سال 2024 ظاهر شده است و از دونالد ترامپ پیشی گرفته است.

 

بر اساس نظرسنجی YouGov که شامگاه جمعه منتشر شد، رای دهندگان جمهوری خواه و متمایل به جمهوری خواه، دیسانتیس را بر ترامپ رئیس جمهور سابق با اختلاف 42 به 35 ترجیح می دهند. 23 درصد باقی مانده از پاسخ دهندگان یا مطمئن نبودند یا گفتند که هیچ یک از نامزدهای برتر را ترجیح نمی دهند.

 

همچنین یک نظرسنجی توییتری توسط رسانه محافظه کار بریکینگ911 ( Breaking911 ) که 1 میلیون دنبال کننده دارد، نشان داد که تقریبا 70 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که دیسانتیس باید پس از نتایج انتخابات روز سه شنبه رهبری حزب جمهوری خواه را بر عهده بگیرد. در مقایسه، فقط 23.7 درصد ترامپ را انتخاب کردند.

 

ترامپ ممکن است پس از تغییر شدید دیدگاه‌های رأی‌دهندگان، این فشار سیاسی را احساس کند. او روز پنج‌شنبه دیسانتیس را مورد تمسخر قرار داد و او را یک فرماندار متوسط ​​جمهوری‌خواه با روابط عمومی عالی خواند.

 

ترامپ اشاره کرده است که هفته‌های آینده نامزدی خود را برای ریاست جمهوری اعلام خواهد کرد، اگرچه برخی از متحدانش بنا به گزارش‌ها از او خواسته اند که این اقدام را تا پس از انتخابات ششم دسامبر در جورجیا به تعویق بیندازد. رقابت جورجیا ممکن است تعیین کند که کدام حزب سنا را کنترل می‌کند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار