کرملین: خرسون همچنان بخشی از روسیه است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کرملین: خرسون همچنان بخشی از روسیه است

پس از سفر از پیش اعلام نشده «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین به منطقه «خرسون» واقع در جنوب این کشور درست چند روز پس از خروج نیروهای روسیه از این شهر راهبردی، کرملین تصریح کرد که خرسون همچنان بخشی از روسیه است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 14
کد خبر: ۱۵۹۱۹۰

به گزارش راهبرد معاصر رسانه‌های روسی گزارش کردند که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص سفر زلنسکی به خرسون اعلام کرد: «اظهارنظری در این خصوص نمی‌کنیم. همانطور که می‌دانید، این قلمرو بخشی از فدراسیون روسیه است».

زلنسکی طی سخنرانی در خرسون، از حمایت ناتو و سایر متحدان اوکراین در جنگ علیه روسیه تشکر کرد و گفت دریافت سامانه‌های موشکی «هیمارس» از آمریکا تفاوت بزرگی در جنگ ایجاد کرده است.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه گذشته اعلام کرد، خروج نیروهای خود را از کرانه غربی رودخانه دنیپر اوکراین را به اتمام رسانده است.

زلنسکی در ادامه سخنرانی خود از حمایت ناتو و سایر متحدانشان در جنگ علیه روسیه تشکر کرد و گفت، دریافت سامانه‌های موشکی توپخانه با تحرک بالا (HIMARS) از آمریکا تفاوت بزرگی برای ما در جنگ ایجاد کرده است./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده