واکنش شیخ عیسی قاسم به اهانت «شارلی ابدو»-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

واکنش شیخ عیسی قاسم به اهانت «شارلی ابدو»

رهبر معنوی انقلاب بحرین اهانت نشریه هتاک فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و مقدسات اسلامی را به شدت محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۹ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 09
کد خبر: ۱۶۷۴۷۷

به گزارش راهبرد معاصر،‌ شیخ «عیسی احمد قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین اهانت « شارلی ابدو » نشریه هتاک فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ، مرجعیت شیعه و مقدسات اسلامی را بشدت محکوم کرد.

 

 شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: « از کوزه همان بیرون تراود که در اوست. از رذیله چیزی جز پستی بیرون نمی‌آید و این موضوع در مورد کسانی است که کاریکاتورهای طنز بزرگان ما را منتشر می‌کنند». 

 

وی در ادامه افزود: «حضرت خامنه‌ای مدظله العالی قله مجد و بزرگواری است. حرف‌های ناپسند و تصاویر منحوس و زشت به ایشان نمی‌رسد».

 

رهبر معنوی انقلاب بحرین در ادامه تاکید کرد که اهانت شارلی ابدو با تصاویری مضحک، اهانت به امت ( اسلامی) بوده است و جای تعجبی ندارد که اهل ذلت و پستی به شخص با عزت و شریف اهانت کند.

 

 شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: عزت و عظمت و سربلندی از آن امت راستین و دین بزرگ آسمانی آن و از آن رهبر سرافراز و شجاع و عزیزی است که مملوء از اخلاق‌های پسندیده است.

 

نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که سابقه طولانی در توهین به مقدسات اسلامی دارد، اخیرا نیز به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرجعیت دینی و مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی اهانت کرد که با واکنش تند رئیس دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شد و سفیر فرانسه در تهران را به وزارت امور خارجه کشاند و در اولین گام، ایران انجمن ایران‌شناسی فرانسه در تهران را نیز تعطیل کرد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده