کشته شدن ۳۰۰ هزار اوکراینی در جنگ آمریکا علیه روسیه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کشته شدن ۳۰۰ هزار اوکراینی در جنگ آمریکا علیه روسیه

نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا تاکید کرد اوکراینی‌ها به خاطر جنگ آمریکا علیه روسیه کشته می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 03
کد خبر: ۱۸۲۳۹۶

به گزارش راهبرد معاصر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد که ۳۰۰ هزار اوکراینی در جنگ آمریکا علیه روسیه که دلایل ژئوپلیتیک دارد، کشته شدند.

رابرت کندی دیروز (۱۲ اردیبهشت) به برنامه اینترنتی آنهرد (Unherd) گفت: لوید آستین (وزیر دفاع آمریکا) در آوریل (فروردین/ اردیبهشت) ۲۰۲۲، گفته بود هدف ما در اینجا از پای درآوردن ارتش روسیه است. از پای درآوردن یعنی چه؟ یعنی به کشتن دادن اوکراینی ها.

وی افزود: ما ۳۰۰ هزار اوکراینی را قربانی کرده‌ایم. فرمانده یگان نیرو‌های ویژه اوکراین گفته که ۸۰ درصد از نیروهایش کشته یا زخمی شده‌اند و نمی‌توان این واحد را بازسازی کرد.

این سیاستمدار دموکرات که سخنانش از سوی جریان اصلی رسانه‌های آمریکایی نادیده گرفته می‌شود، پیشتر در کارزار انتخاباتی خود گفته بود: برزیل و پاکستان تصمیم گرفته اند در تجارت خود از ارز چین استفاده کرده و از دلار دور شوند.

وی اضافه کرد: می‌توانید تصور کنید این تصمیم چه هزینه‌ای برای ما خواهد داشت؟ اگر دلار آمریکا ارز غالب در جهان نباشد، ما سالانه ۷۵۰ میلیارد دلار ضرر خواهیم کرد. این یکی از عواقب جنگ‌هایی است که ادامه دارد. ما باید آن را بررسی کنیم.

رابرت اف کندی پیشتر نیز فاش کرده بود گروه تروریستی داعش را آمریکا و سردمداران آن ایجاد کرده‌اند./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار