لوکس‌ترین خودرو آمریکایی به بازار آمد+ عکس-راهبرد معاصر

لوکس‌ترین خودرو آمریکایی به بازار آمد+ عکس

تسلا مدل ۳ عنوان لوکس‌ترین خودروی سه ماهه دوم سال جاری میلادی در ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص داده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 31
کد خبر: ۲۰۸۶۳

به گزارش راهبرد معاصر ، تسلاموتورز یکی از شرکت‌های خودروسازی نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودروهای تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافت‌های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب کند و سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.

 

حالا بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت cleantechnica، خودروی برقی تسلا مدل ۳ موفق شده است عنوان لوکس‌ترین خودروی فروخته و عرضه شده در بازار ایالات متحده آمریکا در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی را از آن خود کند.

 

لوکس‌ترین خودرو آمریکایی به بازار آمد+ عکس

 

در واقع با بررسی لوکس‌ترین خودروهای موجود در بازار ایالات متحده آمریکا می‌توان دریافت که تسلا، بی.ام.و، مرسدس بنز، آئودی و لکسوس برترین جایگاههای این فهرست را به خود اختصاص داده اند که در صدر آنها، تسلا مدل ۳ قرار گرفته است.

 

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازار خودرو، اختصاص جایگاه نخست در فهرست لوکس‌ترین خودروهای فروخته و عرضه شده در بازار آمریکا نشان دهنده موفقیت روزافزون این خودروساز نوظهور است که موجب شده خودروهای برقی تولید شده توسط تسلاموتورز در مدت زمانی بسیار کوتاهی بتواند با قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین خودروسازان جهان به خوبی رقابت کند.

 

خودروهای برقی که در سال‌های اخیر تحت‌تاثیر تشدید نگرانی‌های جهانی در خصوص میزان آلودگی هوا، تخریب محیط زیست و کمبود یا افزایش قیمت سوخت به شدت از سوی شرکت‌های خودروسازی، تکنولوژی و همچنین مشتریان مورد توجه و استقبال قرار گرفته‌اند، دولت‌های متعددی در جهان نیز تصمیم گرفته‌اند که با ارائه طرح‌های تشویقی به شرکت‌های تولیدکننده این محصولات و همچنین شهروندان خود، تولید و خرید و فروش وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

 

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

 

از جمله برجسته‌ترین شرکت‌های خودروسازی که به تولید و توسعه خودروهای تمام برقی با کیفیت، لوکس و قدرتمند پرداخته است، می‌توان به شرکت آمریکایی تسلاموتورز اشاره کرد که توانسته است با توسعه مدل خودروهای برقی تسلا ۳، تسلا ایکس و تسلا اس به خوبی توسط مشتریان و علاقمندان مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد.

 

از بزرگترین بازارهای فروش خودروهای برقی علی‌الخصوص تسلا می‌توان به کشورهای اروپایی و منطقه اسکاندیناوی، ایالات متحده آمریکا، کانادا و چین اشاره کرد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده