حمایت شدید امریکا از حمله اسرائیل به مواضع ایران در سوریه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است
پیام جدید جان بولتون:

حمایت شدید امریکا از حمله اسرائیل به مواضع ایران در سوریه

جان بولتون در سفر اخیر خود به اراضی اشغالی قصد انتقال این پیام را دارد که آمریکا از حمله رژیم صهیونیستی به اهداف ایران در سوریه به شدت حمایت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 06
کد خبر: ۲۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ یکی از مقامات دولت آمریکا که همراه بولتون در سفر به سرزمین‌های اشغالی حضور داشت گفت که مشاور امنیت ملی آمریکا قصد دارد در این سفر درباره سرعت کاهش تنش و همچنین سطوح حضور نیروهای آمریکایی در منطقه گفتگو کند.

در این سفر همچنین بولتون قصد انتقال این پیام را دارد که آمریکا از حمله رژیم صهیونیستی به اهداف ایران در سوریه "به شدت حمایت می‌کند."

بولتون در مسیر سفر به اسرائیل درباره سوریه نیز گفت: ما دو مرتبه از قدرت نظامی استفاده کردیم تا به رژیم اسد نشان دهیم که استفاده از تسلیحات شیمیایی قابل قبول نیست. اگر آنها از این دو حمله درس نگیرند، حمله بعدی موثرتر انجام خواهد شد.

بولتون در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت که ترکیه نباید به کردها در سوریه حمله کند. وی دراین باره گفت: فکر می‌کنیم ترکها نباید اقدامی نظامی انجام دهند که هماهنگ و مطابق با نباشد، حداقل در حدی که نیروهای ما را به خطر بیاندازد. همچنین باید به شکلی باشد که شروط مورد نظر رئیس جمهور درباره نیروهای معارض سوری که در کنار ما جنگیده‌اند، به خطر نیافتد.

بولتون که روز دوشنبه به ترکیه سفر خواهد کرد گفت واشنگتن و آنکارا به منظور یافتن راهکارهای ممکن گفتگو خواهند کرد اما به گفته او ترامپ معتقد است ترکیه نباید کردها را به قتل برساند و اینکه عقب نشینی آمریکا بدون توافق بر سر این مسئله انجام نخواهد شد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
تروریست گاوچرون به موقعش که بسیار نزدیک شده گور اسراییل و صهیونیستها رو میکنیم جوری میکنیم که حتی تصورش رو هم نمیتونید بکنید و بعد نوبت خودتون میشه،فکر کردی بلند بشی بیایی تو منطقه ما و از سگهای هارتون حمایت کنید ما از شما ترسی به دل راه میدیم
تحلیل های برگزیده