طوفان فکری حاکم دبی با زنان جوان + تصاویر-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

طوفان فکری حاکم دبی با زنان جوان + تصاویر

محمد بن راشد معاون رئیس جمهور و حاکم دبی به همراه حمدان بن محمد فرزندش که ولیعهد حکومت دبی است در جلسه که دهها زن و مرد جوان داشتند شرکت کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 08
کد خبر: ۲۱۷۷۲

به گزارش راهبرد معاصر ، حاکم دبی پس از برگزاری این نشست در توئیتر خود نوشت: من با تیم خود ریاست جلسه طوفان فکری را بر عهده داشتم. آینده به ایده های استثنایی نیاز دارد و ما باید به جوانان خود اعتماد کنیم.

وی افزود: ما مشتاقانه منتظر هستیم تا ایده ها و قابلیت های جدید را برای دولت به ارمغان بیاوریم.

 

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم 70 ساله یکی از ثروتمندترین و با نفوذترین حاکمان این منطقه است و حدود 4 میلیارد دلارثروت دارد. هیا بنت الحسین که جوان ‌ترین و ششمین همسر حاکم دبی چندی پیش به آلمان گریخت و پس از مدتی به لندن رفت. دلایل فرار هیا هنوز مشخص نیست اما شایعاتی مبنی بر بد رفتاری حاکم دوبی با این زن و دخترش وجود دارد.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده