هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟

کشف ۳۵۴ کیلو حشیش در دو عملیات ضربتی پلیس در هرمزگان

کشف ۳۵۴ کیلو حشیش در دو عملیات ضربتی پلیس در هرمزگان فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۵۴ کیلو مواد مخدر حشیش طی دو عملیات ضربتی پلیسی در استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۷ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 28
کد خبر: ۲۲۰۷۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی قاچاقچیان مواد مخدر به سرکردگی فردی به هویت معلوم، ماموران مطلع شدند که قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از شهرستان "جاسک" به "سیریک" در حوالی روستای "گونمردی" انتقال دهند که بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیریک به محور اصلی جاسک به سیریک عزیمت و یک دستگاه خودروی پژو حامل محموله مواد مخدر را شناسائی و به راننده دستور ایست صادر، راننده بدون توجه به دستور ایست ماموران از مسیر اصلی خارج و به محور‌های فرعی و خاکی با حرکات مارپیچ از محل متواری که ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و زدن چند تیر به سمت لاستیک پژو، خودرو را متوقف و راننده را دستگیر که در بازرسی از داخل خودرو، مقدار ۲۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به عملیاتی دیگری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک، اذعان داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس مبنی بر جابجایی محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو آریسان مشکی رنگ از مسیر شهرستان بندرلنگه حوزه لمزان به سمت شهرستان بستک، بلافاصله ماموران آن یگان اعزام و در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و راننده به همراه یک سرنشین دستگیر و دربازرسی از داخل خودرو، مقدار ۱۳۰ کیلو گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه، گفت: در این دو عملیات مجموعا ۳۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف، دو دستگاه خودرو توقیف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد. /فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار