نئاندرتال‌ها به خدا اعتقاد داشتند؟ کنترل نسبی آتش‌سوزی در جنگل‌های حفاظت‌شده «الیت» ابطال آنی معاینه فنی خودرو‌های فاقد صلاحیت در معابر تهران معاون وزیر بهداشت: ۸۰ درصد جانباختگان سوانح رانندگی کمتر از ۵۰ سال دارند نظر آموزش و پرورش پیرامون تعطیلی مدارس در هوای آلوده فرماندار کردکوی: ۳۰۰۰ متر از جنگل‌های درازنو درگیر آتش است / درخواست بالگرد دادیم هوای تهران در مرز هشدار بنفش/ شهر ری با شاخص ۲۸۱ آلوده‌ترین نقطه مهار آتش الیت با ۱۱۵ عملیات بالگرد‌ها و ۱۳ پرواز ایلیوشین مدارس استان البرز غیر حضوری شد شاخص آلودگی شهر تهران از۲۰۰ عبور کرد و وارد محدوده بسیار ناسالم شد خودرو‌های متخلف طرح زوج و فرد تا ساعت ۱۸ توقیف می‌شوند + جزئیات جریمه‌ها آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های الیت ورود دادستانی به آتش سوزی جنگل‌های الیت/ سهل انگاری منابع طبیعی و محیط زیست؟ هشدار بهداشتی: آنفلوانزای نوع A بسیار شدید در راه است! فوری/ آلودگی هوا، مدارس تهران و ادارات ۳ و ۴ آذرماه در وضعیت تعطیلی اضطراری قرار داد دستگیری شرور فضای مجازی در شهرک مسعودیه تهران

تصویب یک فوریت الزام شهرداری به مطالعات ترافیکی

یک فوریت الزام شهرداری به مطالعات ترافیکی قبل از صدور پروانه برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس تصویب شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 16
کد خبر: ۳۶۱۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس گروه «ج» و «د» بررسی کردند.

 

محمد سالاری در دفاع از یک فوریت این طرح گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر ساخت برخی از ساختمان‌های تجاری پر تردد، عارضه‌های ترافیکی برای شهر ایجاد کرده است. در حالیکه اگر قبل از صدور پروانه عارضه سنجی ترافیکی انجام شود و در مطالعات این گره‌های ترافیکی مشخص شود می‌توانیم پروانه برای ساخت یک ساختمان بزرگ تجاری ندهیم.

 

وی با اشاره به قوانین بالادستی که در استفاده از پیوست‌های ترافیکی در هنگام صدور پروانه تاکید شده است، گفت: پیش از این نیز قبل از صدور پروانه از معاونت مربوطه استعلام می‌شد و اگر پاسخ مثبت نبود پروانه صادر نمی‌شد و بر همین اساس می‌خواهیم با استناد به این طرح برای ساختمان‌های بزرگ و پر مراجعه حتماً استعلام ترافیکی بگیریم.

 

سالاری افزود: البته برخی‌ها نگران طولانی شدن فرایند صدور پروانه هستند که معاونت حمل و نقل می‌تواند این مسئله را به بخش خصوصی واگذار کند تا زمان آن کمتر شود و البته دقت داشته باشید که این دستورالعمل تنها برای ساختمان‌های گروه «ب» (۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰) متر و گروه «ج» (۵۰۰۰ متر به بالا) است.

 

منبع:مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار