سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

تصویب یک فوریت الزام شهرداری به مطالعات ترافیکی

یک فوریت الزام شهرداری به مطالعات ترافیکی قبل از صدور پروانه برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس تصویب شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 16
کد خبر: ۳۶۱۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس گروه «ج» و «د» بررسی کردند.

 

محمد سالاری در دفاع از یک فوریت این طرح گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر ساخت برخی از ساختمان‌های تجاری پر تردد، عارضه‌های ترافیکی برای شهر ایجاد کرده است. در حالیکه اگر قبل از صدور پروانه عارضه سنجی ترافیکی انجام شود و در مطالعات این گره‌های ترافیکی مشخص شود می‌توانیم پروانه برای ساخت یک ساختمان بزرگ تجاری ندهیم.

 

وی با اشاره به قوانین بالادستی که در استفاده از پیوست‌های ترافیکی در هنگام صدور پروانه تاکید شده است، گفت: پیش از این نیز قبل از صدور پروانه از معاونت مربوطه استعلام می‌شد و اگر پاسخ مثبت نبود پروانه صادر نمی‌شد و بر همین اساس می‌خواهیم با استناد به این طرح برای ساختمان‌های بزرگ و پر مراجعه حتماً استعلام ترافیکی بگیریم.

 

سالاری افزود: البته برخی‌ها نگران طولانی شدن فرایند صدور پروانه هستند که معاونت حمل و نقل می‌تواند این مسئله را به بخش خصوصی واگذار کند تا زمان آن کمتر شود و البته دقت داشته باشید که این دستورالعمل تنها برای ساختمان‌های گروه «ب» (۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰) متر و گروه «ج» (۵۰۰۰ متر به بالا) است.

 

منبع:مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر