تصویب یک فوریت الزام شهرداری به مطالعات ترافیکی-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

تصویب یک فوریت الزام شهرداری به مطالعات ترافیکی

یک فوریت الزام شهرداری به مطالعات ترافیکی قبل از صدور پروانه برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس تصویب شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 16
کد خبر: ۳۶۱۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس گروه «ج» و «د» بررسی کردند.

 

محمد سالاری در دفاع از یک فوریت این طرح گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر ساخت برخی از ساختمان‌های تجاری پر تردد، عارضه‌های ترافیکی برای شهر ایجاد کرده است. در حالیکه اگر قبل از صدور پروانه عارضه سنجی ترافیکی انجام شود و در مطالعات این گره‌های ترافیکی مشخص شود می‌توانیم پروانه برای ساخت یک ساختمان بزرگ تجاری ندهیم.

 

وی با اشاره به قوانین بالادستی که در استفاده از پیوست‌های ترافیکی در هنگام صدور پروانه تاکید شده است، گفت: پیش از این نیز قبل از صدور پروانه از معاونت مربوطه استعلام می‌شد و اگر پاسخ مثبت نبود پروانه صادر نمی‌شد و بر همین اساس می‌خواهیم با استناد به این طرح برای ساختمان‌های بزرگ و پر مراجعه حتماً استعلام ترافیکی بگیریم.

 

سالاری افزود: البته برخی‌ها نگران طولانی شدن فرایند صدور پروانه هستند که معاونت حمل و نقل می‌تواند این مسئله را به بخش خصوصی واگذار کند تا زمان آن کمتر شود و البته دقت داشته باشید که این دستورالعمل تنها برای ساختمان‌های گروه «ب» (۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰) متر و گروه «ج» (۵۰۰۰ متر به بالا) است.

 

منبع:مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار