رصد 24 ساعته آسمان کشور توسط پدافند هوایی-راهبرد معاصر
جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم در بحث عدالت مالیاتی بود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس توضیحات سردار جلالی درباره تشکیل «فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل نفتی» لایحه عفاف و حجاب آماده ابلاغ برای اجرا است هدیه رهبر انقلاب به یکی از غرفه‌داران نمایشگاه کتاب+ عکس محسن رضایی: در بخش اقتصاد نیاز به تحول جدی داریم سردار سلامی: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد طحان نظیف: مجلس قوی قانونی را تصویب می کند که با اسناد بالادستی تطابق دارد منتخبان اولویت‌های مجلس دوازدهم را در فراکسیون گام دوم مطرح کردند

رصد 24 ساعته آسمان کشور توسط پدافند هوایی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی با پوشش کامل فضای آسمان کشور با هوشیاری به صورت ۲۴ ساعته این فضا را رصد و کنترل می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
کد خبر: ۴۹۱۳۷

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در فردو بازدید کرد.

 

سرتیپ صباحی فرد در جمع کارکنان این یگان ضمن عرض تبریک ولادت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) گفت: باعث افتخار است که شما سربازان و خدمتگزاران به امنیت کشور، در شهری خدمت می‌کنید که شهر اهل بیت (ع) است و در جوار حرم خواهر امام رئوف امام رضا (ع) مشغول به انجام وظیفه هستید و از حریم حرم حضرت معصومه (س) دفاع می‌کنید.

 

وی افزود: ما سربازان را فرزندان خود می‌‎دانیم و سعی می‌کنیم محیطی آرام و بدون دغدغه برای خدمت آن‌ها فراهم کنیم تا پس از اتمام دوران سربازی، سفیران خوبی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران باشند.

 

پدافند هوایی وابستگی به خارج از کشور نداردسرتیپ صباحی فرد با اشاره به ماموریت خطیر پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور ادامه داد: نیروی پدافند هوایی با پوشش کامل فضای آسمان کشور جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری به صورت ۲۴ ساعته این فضا را رصد و کنترل می‌کند.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: ماموریت پدافند هوایی در زمان جنگ و صلح تفاوتی ندارد و توقف ناپذیر است و مسئولیت مهم حراست از دستاورد‌های ارزشمند کشور در حوزه‌های مختلف بر عهده کارکنان غیور پدافند است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده