امت اسلامی همه روزهایش، روزهای آمادگی و جنگ است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

امت اسلامی همه روزهایش، روزهای آمادگی و جنگ است

رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: امت اسلامی همیشه در آمادگی قرار دارد تا بتواند در برابر دشمنان بایستد لذا امت اسلامی همه روزهایش روزهای آمادگی و جنگ است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 13
کد خبر: ۵۴۷۲۳

به گزارش راهبرد معاصر، آیت الله شیخ عیسی قاسم، در اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان در حرم رضوی گفت: در این روزها امت‌های اسلامی درگیر جنگ‌هایی هستند که در تاریخ شاهد نبودیم.

 

رهبر نهضت اسلامی بحرین بیان کرد: این خطر جز با وحدت امت اسلامی از بین نمی‌رود، امت اسلامی در این ایام شاهد دشمنی‌های طولانی و پایدار بوده است و به همین خاطر در پاسخگویی به دشمن ورزیده شده است و آمادگی لازم برای مقابله با دشمن را دارد.

 

وی با بیان اینکه امت اسلامی امروز به دنبال برقراری تمدن برای همه مردم است، ادامه داد: امت اسلامی آموخته است که با منافقین درونی خود چگونه رفتار کند. مسلمانان زیادی برای بازگشت انسانیت تلاش می‌کنند. مسلمانانی که برای شکستن نادانی و توحش گام برمی‌دارند و برای پیروزی بر دشمن تلاش می‌کنند.

 

آیت الله شیخ عیسی قاسم اظهار کرد: امت اسلامی هیچوقت از حق خود کوتاه نخواهد آمد و همیشه در آمادگی قرار دارد تا بتواند در برابر دشمنان بایستد. امتی که نگذارد ظالمان بر وی حاکمیت کند و همه روزها را روز آمادگی بداند، شکست نخواهد خورد، لذا امت اسلامی همه روزهایش باید روزهای آمادگی و جنگ باشد.

 

مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده