تازه‌ترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا درجهان امروز جمعه ۹ آبان ۹۹-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تازه‌ترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا درجهان امروز جمعه ۹ آبان ۹۹

آمار جهانیِ مبتلایان به عفونت کرونا ناشی از کروناویروس جدید به ۴۵ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۱۷۶ نفر رسیده و تاکنون مرگ یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۳۹۶ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - 2020 October 30
کد خبر: ۶۴۸۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ بنابر تازه‌ترین آمار‌ها ۳۲ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۳۳۵ نفر از مبتلایان به کرونا نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.

 

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۶ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

 

آمریکا هم‌اکنون با بیش از ۹.۲ میلیون مبتلا و بیش از ۲۳۴ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

 

هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان پس از آمریکا به ترتیب با بیش از ۸ و ۵.۴ میلیون بیمارِ کووید ۱۹، جایگاه دوم و سوم را در جهان به خود اختصاص داده‌اند.

 

همچنین در حال حاضر چهار کشور ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک به ترتیب رکورددارِ قربانیان این بیماری در دنیا هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (جمعه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا ۹ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۷۶۷ مبتلا، ۲۳۴ هزار و ۱۷۷ قربانی

۲. هند هشت میلیون و ۸۸ هزار و ۸۵۱ مبتلا، ۱۲۱ هزار و ۱۳۱ قربانی

۳. برزیل پنج میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۰۲ مبتلا، ۱۵۹ هزار و ۳۳ قربانی

۴. روسیه یک میلیون و ۵۸۱ هزار و ۶۹۳ مبتلا، ۲۷ هزار و ۳۰۱ قربانی

۵. فرانسه یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۷۶۹ مبتلا، ۳۶ هزار و ۲۰ قربانی

۶. اسپانیا یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۹۲۲ مبتلا، ۳۵ هزار و ۶۳۹ قربانی

۷. آرژانتین یک میلیون و ۱۴۳ هزار و ۸۰۰ مبتلا، ۳۰ هزار و ۴۴۲ قربانی

۸. کلمبیا یک میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۲ مبتلا، ۳۰ هزار و ۹۲۶ قربانی

۹. انگلیس ۹۶۵ هزار و ۳۴۰ مبتلا، ۴۵ هزار و ۹۵۵ قربانی

۱۰. مکزیک ۹۱۲ هزار و ۸۱۱ مبتلا، ۹۰ هزار و ۷۷۳ قربانی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده