دستگیری ناشر اکاذیب علیه باشگاه ورزشی در فضای مجازی-راهبرد معاصر

دستگیری ناشر اکاذیب علیه باشگاه ورزشی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان یزد از شناسایی و دستگیری شخصی که اقدام به نشر اکاذیب علیه باشگاه ورزشی در شبکه های اجتماعی نموده بود خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 17
کد خبر: ۸۱۱۱۸
دستگیری ناشر اکاذیب علیه باشگاه ورزشی در فضای مجازی
 
به گزارش گروه فضای مجازی «راهبرد معاصر»، سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد در‌خصوص این خبر گفت: در ‌پی مراجعه مدیر یکی از باشگاه های ورزشی یزد به این پلیس و طرح شکایت با عنوان نشر اکاذیب، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.
 
این مسئول انتظامی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه عنوان داشت دارای یک باشگاه ورزشی می‌باشد و شخصی ناشناس در فضای مجازی با  نشر اکاذیب علیه باشگاه وی ، در حال تشویش اذهان عمومی می‌باشد.
 
سرهنگ ابوطالبی عنوان داشت: با توجه به شواهد و مدارك موجود و تحقيقات تخصصي صورت گرفته متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی به این پلیس انتقال یافت.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و اعلام داشت به دلیل مشکلاتی که قبلاً با شاکی داشته است اقدام به نشر اکاذیب در فضای مجازی نموده است.
 
رئیس پلیس فتا  استان یزد افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا نشر اکاذیب در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.
 
این مقام مسئول از عموم مردم خواست: با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی از مشاوره‌های همکاران ما بهره مند شوند.
 
فتا
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده