صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 21
کد خبر: ۱۷۳۹۸۲

رئیس شاباک: اوضاع در اسرائیل در آستانه انفجار است

رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هشدار داد اوضاع در اراضی اشغالی به آستانه انفجار رسیده است.

به گزارش راهبرد معاصر رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" طی روز‌های گذشته جلسات گسترده‌ای با مسئولان ارشد این رژیم از هر دو جناح ائتلاف و اپوزیسیون برگزار کرده و از آن‌ها خواسته برای آرام‌سازی اوضاع در اراضی اشغالی تلاش کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که "رونین بار" نسبت به رسیدن اوضاع در اراضی اشغالی به آستانه انفجار و به خطر افتادن امنیت "اسرائیل" به شدت هشدار داده است.

روزنامه عبری زبان هاآرتص بیان کرد که طبق برآورد‌های منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اوضاع در اراضی اشغالی به سبب اعتراضات روزافزون نسبت به طرح‌های کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جمله تلاش برای کاهش اختیارات و صلاحیت دستگاه قضایی هر لحظه ملتهب‌تر و متشنج‌تر می‌شود.

بار تصریح کرد که اعتراضات به اوج خود رسیده و اوضاع به نقطه انفجار نزدیک شده است.

این در حالی است که شماری از عناصر شاباک برای کنترل اعتراضات در اراضی اشغالی با نیرو‌های پلیس همکاری می‌کنند.

هاآرتص افزود که مشارکت نیرو‌های شاباک در کنترل اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو در سایه ترس و نگرانی نهاد‌های امنیتی از نفوذ چپ‌گرایان افراطی در صف معترضین با هدف ضربه زدن به نهاد‌های این رژیم صورت می‌گیرد.

به گفته یک منبع در پلیس رژیم صهیونیستی، شاباک طی ماه‌های اخیر دامنه عملیات‌های خود علیه چپ‌گرایان مخرب و اظهارات علیه مسئولان ارشد این رژیم را گسترش داده است./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
نظر شما