واریز۲ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس-راهبرد معاصر

واریز۲ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از واریز دو هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس و خرید تجهیزات هنرستان‌ها با هدف اجرای بند ۳۹ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 15
کد خبر: ۱۰۲۲۹۰

به گزارش راهبرد معاصر امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور با اشاره به پرداخت 2 هزار و 420 هزار میلیارد ریال به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای خرید تبلت دانش‌آموزان بی بضاعت و هوشمندسازی مدارس گفت: این مبلغ با هدف اجرای بند 39 جدول تبصره 14 قانون بودجه 1400 کل کشور به حساب این سازمان واریز شده است.

وی ادامه داد: مبلغ 2 هزار و 420 هزار میلیارد ریال در راستای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان ها و مدارس کار و دانش، تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به حساب سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور واریز شده تا ضمن رفع موانع پیش بینی شده برای هوشمندسازی مدارس، خدمات عادلانه آموزشی برای تمام دانش آموزان فراهم شود.

حاجتی تاکید کرد: مبلغ 660 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش، 1.660 میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموزان بی‌بضاعت و هوشمندسازی مدارس و 100 میلیارد ریال برای تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی تخصیص پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور بیان کرد: امیدواریم حوزه آموزش در شرایط بحرانی کرونا با تخصیص این بودجه بتواند، به وظیفه خود عمل کرده و دانش آموزانی که به دلیل محرومیت از داشتن تبلت از تحصیل بازمانده‌اند، بار دیگر به تحصیل خود ادامه دهند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده