حجت‌الاسلام صدیقی: بالا بردن یارانه مشکل را حل نمی‌کند-راهبرد معاصر
آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است

حجت‌الاسلام صدیقی: بالا بردن یارانه مشکل را حل نمی‌کند

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت:اگر در این گرانی‌ها دست‌های در کار است نیرو‌های اطلاعاتی و مردم منشا گره را پیدا کنند تا به هرقیمت مسئله را حل کنند، بالا بردن یارانه مشکل را حل نمی‌کند و باید ارزش پول ملی افزایش پیدا کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 12
کد خبر: ۱۰۹۴۰۸

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران، در خطبه‌های این نماز، با اشاره به سپری شدن ۱۰۰ روز از آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم و شخص آیت‌الله رئیسی امتیازاتی دارد که باید به آن‌ها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اولین امتیاز دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی این است که عشق به خدا و مکتب، امامان، ولی فقیه در نظر گرفته می‌شود، ادامه داد: دولت سیزدهم همواره درصدد تامین منویات رهبر انقلاب هستند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران یکی دیگر از ویژگی‌های دولت سیزدهم را شعار عدالت‌خواهی و فساد ستیزی عنوان کرد و افزود: در این مدت ابزار‌های لازم را فراهم کرد‌ه اند تا نظارت دقیق باشد در این راستا دو قوه مجریه و قضائیه هماهنگ هستند که باعث امید مردم است.

صدیقی با تاکید بر اینکه سومین موضوع جوانگرایی است، به کار گیری جوانان برای احیا مسائلی که کم رمق شده است کار بزرگی است، عنوان کرد: از ویژگی‌های دیگر دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی تلاش و کار خستگی ناپذیر است.

وی تعامل با خبرگان و دیدار با نخبگان و گرفتن مشورت از آن‌ها را از ویژگی‌های دیگر دولت سیزدهم در سفر‌های استانی دانست و گفت:بین قوا از اول انقلاب این هم افزایی و هماهنگی را ندیده‌ایم و امروز اختلاف در هدف و مسیر ندارد و مشکلات را بررسی می‌کنند و برای حل مشکلات هر سه قوه به میدان آمده‌اند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به عدم ثبات قیمت‌ها در چند وقت اخیر اظهار داشت:اگر در این گرانی‌ها دست‌های در کار است نیرو‌های اطلاعاتی و مردم منشا گره را پیدا کنند تا به هرقیمت مسئله را حل کنند، بالا بردن یارانه مشکل را حل نمی‌کند و باید ارزش پول ملی افزایش پیدا کند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده