تدوین برنامه جامع فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه‌های عمرانی-راهبرد معاصر
واکنش روحانی به شهادت آیت الله رئیسی حسین امیرعبداللهیان نخستین وزیر امور خارجه «شهید» جمهوری اسلامی ایران نام گرفت انتخابات ریاست جمهوری ظرف ۵۰ روز باید برگزار شود فرآیند و روش برگزاری انتخابات جدید ریاست‌جمهوری چیست؟ بیانیه هیات دولت: مسیر خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت‌الله رئیسی ادامه خواهد داشت اسامی شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند

تدوین برنامه جامع فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه‌های عمرانی

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه برنامه کاملی را در حوزه های مختلف عمرانی تا هفته آینده با وزارت راه و شهرسازی جهت طرح در دولت نهایی می‌کنیم گفت: بحث اصلی در برنامه توسعه تکنولوژی درحوزه ساختمان است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 17
کد خبر: ۱۲۹۹۱۲

به گزارش راهبرد معاصر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور پس از نشست مشترک با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر با اعضای کمیسیون‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی از جمله اعضای کمیسیون‌های کشاورزی، صنعت، آموزش و امروز نیز کمیسیون عمران جلسات مشترکی داشتیم.

وی ادامه داد: در حوزه مرتبط با کمیسیون عمران پروژه های متعددی را در دستور کار داریم و به دنبال این هستیم که برنامه کاملی را در سه بخش حوزه های مختلف عمرانی تا هفته آینده با وزارت راه و شهرسازی جهت طرح در دولت نهایی کنیم که مقدمات آن انجام شده و امیدواریم توسعه پیدا کند.

ستاری عنوان کرد: توسعه زیست بوم اقتصاد دانش بنیان در داخل وزارت خانه، پروژه‌های پرچم دار و ملی در حوزه‌های هوایی، حمل و نقل درون و برون شهری از جمله اتوبوس و مترو و همچنین پروژه های طرح کلان ملی در تکنولوژی‌های جدید ساخت و ساز از جمله محورهای طرح برنامه مشترک با وزارت راه و شهرسازی بوده که البته بحث اصلی نیز توسعه تکنولوژی درحوزه ساختمان است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اظهار کرد: امیدواریم با همراهی کمیسیون عمران اتفاقات خوبی در حوزه توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در بخش مسکن و حمل و نقل رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز دعوت کردیم تا از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله آب، انرژی، ساخت و ساز و راه بازدید داشته باشند. امیدواریم با همیاری مجلس شاهد تحقق شعار سال باشیم. 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده