آغاز مراسم بهره‌برداری از ۸۲ طرح صنعتی، عمرانی و کشاورزی در مناطق آزاد-راهبرد معاصر
ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم

آغاز مراسم بهره‌برداری از ۸۲ طرح صنعتی، عمرانی و کشاورزی در مناطق آزاد

مراسم بهره برداری از ۸۲ طرح صنعتی، عمرانی و کشاورزی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 19
کد خبر: ۱۳۴۴۰۸

به گزارش راهبرد معاصر،  مراسم بهره برداری از ۸۲ طرح صنعتی، عمرانی و کشاورزی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.

 

این طرح ها، با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در قشم، کیش، انزلی، ماکو، پارسیان، سهلان، بوشهر، لرستان، لامرد و نمین افتتاح خواهد شد.

 

با بهره برداری از این طرح‌ها برای بیش از ۸ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی می‌شود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار