۷ چهره سرشناس در لیست نقل و انتقالات استقلال-راهبرد معاصر

۷ چهره سرشناس در لیست نقل و انتقالات استقلال

از دست دادن سعید صادقی می تواند برای استقلال و هوادارانش یک خبر بد باشد اما حالا باشگاه استقلال درصدد جذب چند مهره سرشناس است تا به نوعی جبران مافات کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۴ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 25
کد خبر: ۱۳۹۷۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، استقلالی ها خیلی امیدوار بودند که سعید صادقی را جذب کرده و تیمشان را تقویت کننداما او به سمت پرسپولیس راهنما زده و قرار است فردا با این باشگاه توافق کند. آبی ها که حالا صادقی را از دست رفته می بینند،قصد دارند چند ستاره بزرگ را جذب کرده و جبران مافات کنند. در همین راستا نامهایی چون یاسین سلمانی،محمد محبی،سامان فلاح،محمد نژاد مهدی،شیخ دیاباته،مهدی قایدی و سعید عزت الهی در لیست کلی استقلال قرار گرفتند و قرار است زمینه جذب حداقل ۴ نفر آنها فراهم شود.

 

البته جذب امثال قایدی و دیاباته خیلی هزینه دارد اما استقلالی ها امیدوارند حداقل ستاره ای چون یاسین سلمانی را به جای سعید صادقی جذب کنند.

 

نکته مهم در ماجرای نقل و انتقالات استقلال این است که ساپینتو هیچ شناختی روی بازیکنان استقلال ندارد و باشگاه باید به جای او بازیکن بخرد که البته تا امروز در این مورد خوب عمل نکرده و فقط با شهباززاده که سنش بالا رفته و فصل خوبی هم در سپاهان نداشت، به توافق رسیده است. اما استقلالی ها امیدوارند از این ۷ نفر با ۴ بازیکن توافق کنند تا با تیمی پرمهره راهی لیگ جدید شوند.ضمن این که مذاکره جدی تر با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده هم در دستور کار قرار خواهد گرفت./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار