مقام آمریکایی: به دنبال انزوای روسیه هستیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

مقام آمریکایی: به دنبال انزوای روسیه هستیم

«لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در سخنانی مدعی شد: ما به پشتیبانی از کی‌یف تا زمانی که روسیه را مجبور کند تا حمله اش را متوقف کرده و نیروهایش را از اوکراین به عقب براند، ادامه می‌دهیم.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 18
کد خبر: ۱۵۱۰۹۲

به گزارش راهبرد معاصر نماینده آمریکا در سازمان ملل از تلاش کشورش برای منزوی کردن مسکو سخن گفت.

او در ادامه افزود: ما تلاش می‌کنیم تا روسیه منزوی شده و در خلال نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد این کشور را محکوم کنیم. ما نمی‌توانیم این حقیقت را که روسیه عضو دائم شورای امنیت هست و ما نمی‌توانیم آن را برکنار کنیم، تغییر دهیم.
پیشتر رئیس کمیته نظامی ناتو در سخنانی مدعی شده بود: روسیه بیش از پیش تحت تاثیر تحریم‌ها قرار گرفته است، زیرا برخی تجهیزات مورد نیاز در صنعت نظامی روسیه از برخی کشور‌های غربی تامین می‌شد.

وی گفته بود: ما اکنون نخستین نشانه‌های جدی را در زمینه تولید تسلیحات نظامی روسیه می‌بینیم. برای مثال آن‌ها مجبور شده اند موشک‌های کروز و تسلیحات پیشرفته را جایگزین کنند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده