تأکید وزیر خارجه کویت بر تلاش برای حل مشکلات ایرانیان مقیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تأکید وزیر خارجه کویت بر تلاش برای حل مشکلات ایرانیان مقیم

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب چهارم آبان ماه در تماس تلفنی با شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح انتصاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید دولت کویت را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 27
کد خبر: ۱۵۶۳۱۵

به گزارش راهبرد معاصر وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اولویت همسایگان در سیاست خارجی دولت، اهمیت همکاری‌های منطقه‌ای را مورد تاکید قرار داد.

وزیر خارجه کویت نیز ضمن تشکر از این پیام تبریک اعلام کرد که دولت کویت تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات ایرانیان مقیم به کار خواهد بست.

شیخ سالم الصباح اعلام کرد که کویت به دنبال همکاری مشترک با جمهوری اسلامی ایران است تا روابط تاریخی و دوستانه فیمابین به روابطی عالی ارتقا یابد.

وی افزود: کویت به دنبال روابط پایدار برای حفظ امنیت کشورهای منطقه است و این امر مسئولیتی سنگین بر دوش مقامات هر دو کشور می‌گذارد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده