ثبت نام خودرو‌های سایپا ویژه دهه فجر بهمن ۱۴۰۱+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی-راهبرد معاصر

ثبت نام خودرو‌های سایپا ویژه دهه فجر بهمن ۱۴۰۱+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

شرکت سایپا در طرحی جدید 4 محصول خود را به صورت پیش فروش به متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا بدون قرعه کشی عرضه می کند در این طرح مبلغ پیش پرداخت 4 محصول سایپا با موعد تحویل یکساله مشخص می باشد در ادامه این خبر جزئیات ثبت نام خودرو های سایپا ؛ لینک و سایت ثبت نام سایپا؛ قیمت خودرو های سایپا؛ و ... را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 31
کد خبر: ۱۷۱۰۹۴

ثبت نام خودرو های سایپا در بهمن 1401 و ویژه بهمن 1401 به زودی آغاز خواهد شد و متقاضیان از ۱۳ بهمن ماه می توانند با ورود به سایت فروش سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت نام در طرح پیش فروش ۴ خودرو این شرکت اقدام کنند.  متقاضیان برای ثبت نام خودرو های سایپا باید به سایت سایپا به نشانی  saipa.iranecar.com  مراجعه نمایند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لینک ثبت نام خودرو های سایپا، قیمت سایپا، شرایط ثبت نام سایپا و ... با راهبرد معاصر همراه باشید.

 

ثبت نام سایپا بهمن 1401

ثبت نام 4 محصول سایپا بدون قرعه کشی از پنجشنبه آغاز می شود و متقاضیان خرید خودرو های سایپا می توانند به سایت سایپا مراجعه نمایند.متقاضیان از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1401/11/13 در صورتی که مطابق فرآیند دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 9 صبح روز یک شنبه مورخ 1401/11/16 به مدت 3 روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشند.

 

خودروهای عرضه شده در پیش فروش سایپا

طرح پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر در بهمن 1401 شامل ساینا S دوگانه سوز، کوییک، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

ثبت نام خودرو‌های سایپا ویژه دهه فجر بهمن ۱۴۰۱+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

مهلت ثبت نام سایپا بهمن 1401

مهلت ثبت‌نام و پیش‌ثبت‌نام (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) برای هر دو متقاضی سه روز در نظر گرفته شده است.

 

موعد تحویل خودرو های سایپا

موعد تحویل هر چهار خودرو آبان الی بهمن ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

موعد تحویل این خودرو‌ها آبان الی بهمن ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

 

سایت ثبت نام سایپا

جزئیات و شرایط پیش فروش سایپا را در ادامه بخوانید.

پیش فروش سایپا امروز آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت در روز‌های پایانی این هفته اقدام به خرید خودرو کنند. متقاضیان برای ثبت نام به لینک saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

 

مبلغ پیش پرداخت در پیش فروش سایپا

در این طرح پیش فروش، ساینا اس دوگانه سوز با پیش پرداخت ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، کوییک مدل GX با پیش پرداخت ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، کوییک R اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و کوییک آر مدل GX با پیش پرداخت ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان به‌فروش خواهند رسید.

ثبت نام خودرو‌های سایپا ویژه دهه فجر بهمن ۱۴۰۱+ لینک و نحوه ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

 

شرایط ثبت نام سایپا در بهمن  1401

داشتن گواهینامه و محدودیت خرید ۴۸ ماهه در این بخشنامه اعمال میگردد.

داشتن حداقل سن ۱۸ سال
نداشتن پلاک انتظامی فعال
عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی
هر کد ملی، یک دستگاه خودرو
عدم امکان انتقال وکالتی خودرو در این پیش‌فروش‌ها
عدم امکان ثبت نام هر کد ملی دربیش از یکی از طرح‌های پیش‌فروش‌
ابطال کارت گارانتی در صورت مراجعه نکردن برای دریافت سرویس طی ۳ ماه
شرکت در این طرح‌ها اینترنتی بوده و عدم نیاز به مراجعه حضوری
عدم واریز در زمان مشخص شده به منزله انصراف خواهد بود
ممنوعیت ثبت نام در پیش‌فروش‌های بعدی در صورت قبولی در یک پیش‌فروش و انصراف
لزوم اختصاص ظرفیتی مخصوص برای مادرانی که فرزند دوم آن‌ها قبل از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ متولد شده باشد (طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده)
مدارک مورد نیاز

شماره کارت، حساب بانکی و شماره شبا متقاضی
داشتن گواهینامه رانندگی
مدارک شناسایی معتبر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده