ذوق زدگی نتانیاهو از تصمیم ضدایرانی ترامپ-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ذوق زدگی نتانیاهو از تصمیم ضدایرانی ترامپ

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم ضدایرانی ترامپ ابراز خوشحالی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 18
کد خبر: ۲۲۷۵۱

به گزارش راهبرد معاصر، جروزالم پُست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم ضدایرانی ترامپ اظهار خوشحالی کرد.

 

رسانه صهیونیستی مذکور در این خصوص اعلام کرد که نتانیاهو با انتشار یک ویدئو در این باره ادعا کرده است: اخیرا تجاوز ایران از جمله در خلیج فارس افزایش یافته و لذا اکنون زمان دقیقی برای افزایش فشار و تحریم است. خوشحالم که ترامپ این کار را انجام داد!

 

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا ساعتی پیش در پیامی توئیتری اعلام کرد: به تازگی به وزیر خزانه‌داری دستور افزایش محسوس تحریم‌ها علیه کشور ایران را دادم.

 

گفتنی است، ترامپ ۱۸ اردیبهشت ماه سال گذشته نیز با نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از توافق بین المللی برجام خارج شده بود.

منبع : مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده