توصیه‌های یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به رئیس‌جمهور منتخب-راهبرد معاصر
علم‌الهدی: ما در میدان جنگ هستیم | بحث خنک شدن دل نسبت به انجام وعده صادق ۲ نیست مسئله جنگ است اتفاق منحصر به فرد در نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب رهبر انقلاب: کار نیرو‌های مسلح ما کمترین مجازات برای سگ هار آمریکا در منطقه بود پزشکیان، قالیباف و محسنی اژه‌ای به مصلی رسیدند | لاریجانی و عارف هم هستند شهادت یک نیروی ارتش هنگ مرزی زابل در اقدام تروریستی کور دستور ویژه رئیس جمهور به همتی و فرزین ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب به خانواده‌های جان باختگان حادثه معدن طبس اعلام جزئیات برگزاری نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب پزشکیان وارد تهران شد پزشکیان: درباره ۶ میلیارد دلار دارایی ایران به تفاهمات خوبی رسیدیم رهبر انقلاب: یاد شهدا، حرکت آفرین و حیات‌بخش است فرزند امام خمینی (ره) در نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری: انقلاب اسلامی الگوی الهام بخش ملت‌های آزادی‌خواه خواهد بود شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه رهبر انقلاب اسلامی به نماز جمعه می‌آیند رهبر انقلاب به مجروحان حزب‌الله: استقامت شما برترین جهادهاست

توصیه‌های یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به رئیس‌جمهور منتخب

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: رئیس جمهور منتخب باید بداند که رئیس جمهور ۸۹ میلیون ایرانی است چه کسانی که از او حمایت کردند و چه کسانی که در اردوگاه رقیب بودند و چه کسانی که در انتخابات شرکت نکردند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۲۴۸۴۱۴

به گزارش راهبردمعاصر؛ سید شهاب‌الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به رئیس‌جمهور منتخب پیشنهاداتی را مطرح کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب بداند که رئیس جمهور 89 میلیون ایرانی است. چه کسانی که از او حمایت کردند و چه کسانی که در اردوگاه رقیبش فعال بودند و چه کسانی که در انتخابات شرکت نکردند؛ همه مردم ایران هستند و در جغرافیای جمهوری اسلای ایران زندگی می‌کنند.

 

وی افزود: رئیس جمهور منتخب و اعضای دولتش باید بدانند که رئیس جمهور و اعضای دولت همه این 89 میلیون نفر هستند و امورات آنها را باید پیگیری کنند.

 

طباطبایی اضافه کرد: معنای دیگر این سخن این است که در این شرایط باید تبعیض‌ها، دوگانه‌سازی‌هایی مثل خودی و بی‌خودی و ناخودی را کنار بگذارند. نتیجه ندیدن‌ها و نشنیدن این 89 میلیون ایرانی جلوی چشم همه ماست و مشارکتی که در هفته گذشته پایین بود.

 

وی گفت: اصلی‌ترین کاری که رئیس‌جمهور می‌تواند انجام دهد این است که هر روز به یاد خودش بیاورد که رئیس جمهور همه افراد چه بی‌حجاب چه باحجاب و چه حتی کسانی که به جمهوری اسلامی ایران اعتقاد ندارد اما در کشور زندگی می کنند، هست./تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده