دیدار معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با پزشکیان-راهبرد معاصر

دیدار معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با پزشکیان

 معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه 30 تیر 1403 با دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۶۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمد جواد پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب ملت اظهار کرد: در این دیدار آنچه از وضعیت اقتصاد ایران تصور داشتم و همچنین راه‌های جهش در اقتصاد کشور و مسائل مهم مربوط به مهار تورم و چگونگی آن و همین‌طور هم‌افزایی بین همه بخش‌های اقتصادی و تعامل سازنده آن‌ها با دولت اعم از بخش خصوصی، بخش تعاونی و نهادهای عمومی غیر دولتی و نهادهای انقلابی را مطرح کردم. همه این نهادها باید آماده همکاری با دولت باشند.

وی درباره دولت چهاردهم گفت: شعار آقای دکتر پزشکیان احقاق حق و عدالت و رفتارشان مردمی بودن است یعنی از مردم، برای مردم و با مردم است.

ایروانی با تأکید بر اینکه طرح‌های مهم دولت با همراهی مردم به نتیجه می‌رسد، ادامه داد: به این معنا که مردم و فعالان اقتصادی به این طرح‌ها و برنامه‌ها واکنش مثبت خواهند داشت به جای آنکه واکنش منفی نشان دهند یا سکوت کنند، بنابراین فکر می‌کنم دولت چهاردهم با محورهایی که پزشکیان مطرح کرد، حتماً موفق خواهد شد./ایرنا

کلمات کلیدی: مسعود پزشکیان
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده