ترافیک فوق سنگین در شهرهای شرقی تهران-راهبرد معاصر

ترافیک فوق سنگین در شهرهای شرقی تهران

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک فوق سنگین را در شهرهای بومهن، رودهن، گیلاوند را شاهد هستیم.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 08
کد خبر: ۲۷۲۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی در شهر های عبوری محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک فوق سنگینی را به همراه پس زدگی بار ترافیکی در شهرهای گیلاوند، رودهن و بومهن به سمت تهران شاهد هستیم و متاسفانه هموطنان به یکباره و همزمان در پایان روز تعطیل به بازگشت از سفر اقدام کردند.

 

وی گفت: ترافیک سنگین و پرحجمی هم در محدوده ورامین به قرچک و پاکدشت به سمت تهران گزارش شده و هم وطنان به مرور در حال عبور از این محورها هستند.

 

سلیمانی افزود: خوشبختانه حادثه خاصی در شهرهای شرق استان تهران رخ نداده و عوامل پلیس راهور ناجا در شهرهای شرق استان تهران با آماده باش کامل و با استفاده ۱۰۰ درصدی از امکانات در سطح شهرها حاضر و با رانندگانی که مرتکب تخلفات درون شهری شوند برخورد قاطع قانونی خواهند کرد.

 

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران بیان کرد: مسافرانی از شهرهای بین جاده ای عبور می کنند از عجله و شتاب پرهیز کرده و با آرامش رانندگی کنند و در هنگام تردد توجه کامل را به جلو داشته  و فاصله طولی مناسبی را با خودروهای جلوی داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: رانندگان از انجام هر عملی که باعث عدم توجه و یا کاهش توجهشان به جلو شود پرهیز کنند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی صفری بدون خطر را سپری کنند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده