یارانه معیشتی فروردین کی واریز میشود؟-راهبرد معاصر

یارانه معیشتی فروردین کی واریز میشود؟

زمان واریز یارانه معیشتی فروردین که اولین یارانه معیشتی سال ۹۹ می باشد بر اساس سخنان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
کد خبر: ۳۹۱۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، یارانه معیشتی که از سال گذشته پس از گران شدن بنزین به حساب سرپرست خانوار واریز می شد در سال جاری نیز این یارانه حمایتی به حساب مشمولان واریز خواهد شد برای اطلاع از زمان واریز یارانه معیشتی فروردین با راهبرد معاصر همراه باشید.

 

 

زمان واریز اولین یارانه معیشتی سال ۹۹

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور زمان واریز یارانه معیشتی ۶۰ میلیون نفر ایرانی را اعلام کرد.


مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور زمان واریز یارانه معیشتی فروردین ۹۹ را اعلام کرد و گفت: یارانه کمک معیشتی افراد در ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۰ فروردین ۹۹ به حساب سرپرستان خانوارها واریز خواهد شد.

 

گفتنی است، از سال گذشته که نرخ بنزین با اصلاح قیمت همراه شد و سهمیه‌بندی بنزین به اجرا درآمد دولت برای حفظ قدرت خرید اقشار ضعیف جامعه اقدام به پرداخت یارانه معیشتی به ۶۰ میلیون نفر ایرانی کرد.

 

پرداخت این یارانه که مصوبه هیئت دولت است، بسته به تعداد نفرات خانوارها متفاوت است.

 

 

آیا مشمولان جدید برای دریافت یارانه معیشتی خانوار اضافه شده‌اند؟

 

قمصریان، مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه در مورد اینکه آیا مشمولان جدید برای دریافت یارانه معیشتی خانوار اضافه شده‌اند، گفت: طبق مصوبه دولت هر سال ۲ بار به درخواست‌ها و اعتراض‌های متقاضیان رسیدگی می‌شود که اولین آن در خردادماه خواهد بود. بنابراین هنوز مشمول جدیدی برای دریافت یارانه معیشتی در سال جدید اضافه نشده است.

 

 

مبلغ واریزی یارانه معیشتی فروردین

 

یارانه معیشتی خانوار برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، خانوارهای دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بالاتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار