آخرین آمار جهانی ابتلا به کرونا امروز شنبه ۲۵ مرداد ۹۹-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آخرین آمار جهانی ابتلا به کرونا امروز شنبه ۲۵ مرداد ۹۹

شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۱ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۶۸۵ نفر رسیده و مرگ ۷۶۳ هزار و ۳۶۷ نفر در اثر این بیماری نیز تأیید شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 15
کد خبر: ۵۴۸۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.
 
 
همچنین بنابر تازه‌ترین آمار‌ها ۱۴ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۳۰۹ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.
 
 
آمریکا همچنان درصدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار داشته و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.
 
 
در حال حاضر سه کشور آمریکا، برزیل و هند به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم، تنها کشور‌هایی هستند که بالای دو میلیون مبتلا به کووید-۱۹ را در آمار‌های رسمی خود گزارش کرده‌اند.
 
 
همچنین پس از ایالات متحده کشور‌های برزیل، مکزیک، هند و انگلیس به ترتیب بیشترین شمار قربانیان این بیماری را به خود اختصاص داده‌اند.
 
 
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشور‌هایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را داشته‌اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:
 
 
۱. آمریکا پنج میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۶۶ مبتلا، ۱۷۱ هزار و ۵۳۵ قربانی
 
۲. برزیل سه میلیون و ۲۷۸ هزار و ۸۹۵ مبتلا، ۱۰۶ هزار و ۵۷۱ قربانی
 
۳. هند دو میلیون و ۵۲۵ هزار و ۲۲۲ مبتلا، ۴۹ هزار و ۱۳۴ قربانی
 
۴. روسیه ۹۱۲ هزار و ۸۲۳ مبتلا، ۱۵ هزار و ۴۹۸ قربانی
 
۵. آفریقای جنوبی ۵۷۹ هزار و ۱۴۰ مبتلا، ۱۱ هزار و ۵۵۶ قربانی
 
۶. پرو ۵۱۶ هزار و ۲۹۶ مبتلا، ۲۵ هزار و ۸۵۶ قربانی
 
۷. مکزیک ۵۱۱ هزار و ۳۶۹ مبتلا، ۵۵ هزار و ۹۰۸ قربانی
 
۸. کلمبیا ۴۴۵ هزار و ۱۱۱ مبتلا، ۱۴ هزار و ۴۹۲ قربانی
 
۹. شیلی ۳۸۲ هزار و ۱۱۱ مبتلا، ۱۰ هزار و ۳۴۰ قربانی
 
۱۰. اسپانیا ۳۵۸ هزار و ۸۴۳ مبتلا، ۲۸ هزار و ۶۱۷ قربانی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده