جلسه ستاد تنظیم بازار برای پوشک بچه-راهبرد معاصر

جلسه ستاد تنظیم بازار برای پوشک بچه

نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 03
کد خبر: ۶۵۴۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر صمت در این نشست با اشاره به برگزاری ستاد تنظیم بازار هر هفته دوشنبه ها با حضور اعضای موثر ستاد شامل وزارتخانه های مرتبط و گمرک و بانک مرکزی گفت: امروز این ستاد در پی فرموده های رهبر معظم انقلاب به طور فوق العاده تشکیل شده است.


او با اشاره به هماهنگی بسیار خوبی که بین وزارت صمت و جهاد کشاورزی و گمرک و بانک مرکزی صورت گرفته است گفت: طبق دستور ویژه رئیس جمهوری در خصوص ترخیص کالاهای در گمرک به فوریت اقدام می کنیم و من تردید ندارم با ترخیص کالاها از گمرک و فراوانی کالا در بازار تاثیر قیمتی خواهد داشت.



وزیر صمت با ابراز امیدواری درباره کمتر شدن رسوب کالا در گمرکات افزود: در خصوص گوشت قرمز هم تصمیمات خوبی گرفته شد هم حوزه قیمت گذاری هم عرضه در بازار و تامین و خرید تضمینی توسط شرکت پشتیبانی امور دام ، همچنین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کردند که به صورت ویژه با توجه به اختلاف قیمتی که در کشور و خارج پیش آمده مانع قاچاق دام خواهند شد.
نشست ستاد تنظیم بازار در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در باره مشکلات اقتصادی و گرانی های اخیر برگزار شد.

 

رهبر انقلاب اسلامی امروز در سخنرانی تلویزیونی با تأکید بر اینکه بسیاری از مشکلات کنونی اقتصادی ارتباطی به تحریم ندارند و ناشی از ناهماهنگی‌ها هستند، گفتند: بسیاری از گرانی‌های اخیر توجیه ندارد و باید با هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه هرچه زودتر علاج شوند.

 

ایشان، گرانی گوشت، مرغ، گوجه تا پوشک بچه را برغم موجود بودن جنس و کالا، گرانی‌های بی مبنا و بی‌دلیل خواندند و افزودند: همه این گرانی‌ها و مشکلات، با هماهنگی دستگاه‌ها قابل حل هستند و باید مشکلات از جلوی پای مردم برداشته شود.

 

 

تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده