حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها

به گزارش روز سه شنبه شبکه تلویزیونی المیادین، هلال احمر فلسطین در همین رابطه اعلام کرد که در اثر این حملات یازده فلسطینی مجروح شدند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 05
کد خبر: ۸۶۶۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، نیروهای رژیم اشغالگر قدس به خانه های شهروندان در محله الشیخ جراح یورش بردند و ساکنان آن را مورد ضرب و شتم قرار دادند و همچنین سه تن از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

 

شاهدان عینی خاطرنشان کردند که عناصر نظامی رژیم اشغالگر قدس پساب را به شهروندان فلسطینی و خانه هایشان پاشیدند و شهرک نشینان صهیونیست نیز اهالی این محله را آماج حملات خود قرار دادند.


از سوی دیگر به گفته منابع خبری فلسطینی ، پس از یورش به شهرک " ترمسعیا " واقع در شمال شهر "رام الله" که توسط یگان ویژه " الیمام " صورت گرفت، تجهیزات و نیروی نظامی به سوی این شهرک گسیل شده است.

 

همچنین بر پایه این گزارش، نیروهای صهیونیستی به منظور یافتن عامل عملیات " زعتره " در روستای " عقریا " واقع در جنوب شهر "نابلس " به این روستا یورش بردند.

 

منابع مزبور همچنین از تیراندازی به سوی پست بازرسی نیروهای صهیونیستی واقع در " الجلمه " در شمال شرق شهر جنین خبر دادند./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده