زاکانی:اگر مناظره دو به دو باشد افراد دیگر شعار نمی‌دهند-راهبرد معاصر
استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت امیر حیدری: امروز خط مقدم مبارزه با استکبار، توسعه علوم و فناوری است
اخبار انتخابات 1400

زاکانی:اگر مناظره دو به دو باشد افراد دیگر شعار نمی‌دهند

زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: مناظره مطلوب مناظره دو به دو است تا معلوم شود عیار آدم‌ها چقدر است، اما رسانه ملی در برگزاری این نوع مناظره محدودیت دارد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 06
کد خبر: ۹۰۸۱۵

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا زاکانی بعد از ضبط برنامه تبلیغاتی اش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره مناظره دیروز گفت: اگر مناظره دو به دو باشد دیگر افراد شعار نمی‌دهند.
وی گفت: کسی که خود را نماینده یک تفکر می‌داند باید وقتی از او دعوت به مناظره می‌شود، استقبال کند و درخواست‌های زیادی از طرف دانشگاه‌ها شد، اما نیامدند.
آقای زاکانی افزود: مناظره مطلوب مناظره دو به دو است، اما چون هفت نامزد هستند هماهنگی این نوع مناظره برای صدا و سیما سخت است و اینکه کسی دنبال بهانه بگردد و بخواهد با بهانه جویی زحمات صدا و سیما را زیر سوال ببرد، از انصاف خارج است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا همچنان مصر هستید با برخی از این نامزدان به صورت دو به دو در دانشگاه‌ها مناظره کنید؟ گفت: من قبلا هم از آن‌ها دعوت کردم که نیامدند و باز دعوت می‌کنم و حاضرم با همه درباره برنامه‌ها و ایده‌ها و تحول در کشور مناظره کنم.
زاکانی گفت: برای آن‌ها که رویکرد انشاخوانی دارند هم حاضرم کار اضافی کنم و وقتم را به آن‌ها بدهم به شرط آن که کاغذ‌های شان را کنار بگذارند./خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده