ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

توضیحات فرج كميجانی درباره فوق العاده ویژه فرهنگیان

توضیحات فرج كميجانی درباره فوق العاده ویژه فرهنگیان فرج كميجانی دبير كل مجمع فرهنگيان ايران اسلامی که در جلسه نمایندگان معلمان با نوبخت حضور داشت درباره جزئیات این جلسه نوشت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۰۸ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 29
کد خبر: ۹۳۶۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر فوق العاده ويژه بر گرفته شده از بند ١٠ فصل ١٠ قانون خدمات كشوري در سال ١٣٩٣ به اين صورت در هيات وزيران مصوب شده ( تا سقف ٣٥٪؜ به شرطي كه متوسط پرداختي از ٦٠٪؜ سقف تعيين شده (٣٥٪؜)تجاوز نكند كه ٦٠٪؜ از ٣٥٪؜ سقف بطور ميانگين مي شود ٢١٪؜

انچه براي تعدادي از ما فرهنگيان در سال ١٣٩٩ تحت عنوان فوق العاده ويژه به نام رتبه بندي انجام شده بود به سه دليل ناقص بود

١- همه فرهنگيان را شامل نشده بود
٢- مبلغي كه براي همه بايد يكسان ( ٢١٪؜ ) پرداخت ميشده ناقص بوده از ٩٪؜ تا ٢١٪؜ انجام شده بود
٣- به اسم رتبه بندي انجام شده بود كه با تصويب نظام رتبه بندي اصلي در مجلس حتما در دل ان قرار مي گرفت لذا مي بايست قبل تصويب رتبه بندي اصلي همه اقدامات انجام شده سال ١٣٩٩ به فوق العاده ويژه تغيير پيدا مي كرد

الان هر سه نقص فوق العاده ويژه اعطايي به فرهنگيان برطرف شده و فوق العاده ويژه شامل حال همه فرهنگيان با ميانگين ٢١٪؜ شده ( كه در جلسه توافق شد به معلمان با سابقه درصدي بيشتر اضافه بر حقشان داده شود )

همچنين در جلسه قرار شد اگر در هيات دولت مصوبه فوق العاده ويژه تا سقف ٥٠٪؜ تغيير پيدا كند فرهنگيان عزيز حتما در اولويت باشند

 

همچنین كارهایی را كه ما فرهنگيان الان بايد انجام دهيم

١- رايزني و تعامل با يكايك نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي خصوصا اعضاي كميسيون اموزش و تحقيقات در حصوص تعيين ساز وكار مشخص در نحوه تدوين بندهاي قانون نظام رتبه بندي معلمان هست كه بر اساس آن مزاياي متعلقه به معلمان داراي رتبه ١تا ٥ معادل درصدي از همترازي با حقوق اعضاي هيات علمي دانشگاه ها باشد .

مثلا معلمان با رتبه ٥ بتوانند از ٩٠٪؜ مزاياي اعضاي هيات علمي استفاده كنند و معلمان داراي رتبه ٤ از هشتاد درصد و رتبه هاي بعدي درصدي كمتر

٢-در قانون رتبه بندي در يك بندي اورده شود كه معلماني كه در هفته ٦ساعت تدريس اضافه دارند معادل ٢٥٪؜ حقوق خودشان را بابت حق الزحمه دريافت نمايند

٣- معلماني كه در پست هاي معاونت يا مديريت مدارس قبول زحمت مي كنند معادل٤٠٪؜ تا ٥٠٪؜ حقوق خودشان را به عنوان حق مسئوليت دريافت نمايند .

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
بازنشستگان که سالها حقشان خورده شده چی؟ حق جنگی حق ماست به شاغلین دادید،لطفا فوق العاده ویژه را بجای شاغلین به بازنشستگان بدهید
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار