صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 11
کد خبر: ۱۱۳۰۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان را بیشتر همسان‌سازی حقوق می‌دانم که در جزئیات آن، ابهاماتی است و باید برطرف شود.

به گزارش راهبرد معاصر، یوسف نوری در حاشیه آیین تجلیل از دانش‌آموزان و هنرجویان پژوهشگر و فناور برگزیده کشور که در تالار فرهنگ برگزار شد، در پاسخ به پرسشی مبنی بر گلایه معلمان از روند تصویب و اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: در مجلس و دولت درباره رتبه‌بندی صحبت کردیم و به نظرم این هفته در دستور کار مجلس باشد؛ قطعا برای همسان‌سازی حقوق معلمان باید تلاش‌هایی انجام شود و ما هم از ابتدا پیگیر بودیم.

وی با بیان اینکه روی جزئیات، ابهاماتی هست که باید برطرف شود، گفت: این طرح را بیشتر همسان‌سازی می‌دانم تا رتبه بندی. چون رتبه‌بندی باید سند بیاید و بعد روی آن سند مستقر شود که اثرش را روی کیفیت آموزش بگذارد و به حق معلم هم توجه شود. هرچند اکنون تحت عنوان رتبه‌بندی در مجلس است و کار در این قالب جلو می‌رود.

وزیر آموزش و پرورش درباره مشکل کمبود معلم با توجه به حضوری شدن کلاس‌ها گفت: ما کلاس بدون معلم نباید داشته باشیم. به هر طریقی شده باید معلمی را پیدا کنیم و از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنیم که کلاس درس ما بدون معلم نماند.

نوری درباره گلایه برخی دانش‌آموزان که در فضای مجازی آموزش دیده اند و امتحانات نیمسال اول شان حضوری شده است، اظهار کرد: امتحان حضوری برای همه است. باید به تدریج به سمت حضوری شدن با رعایت پروتکل‌ها برویم./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Tyu5
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
کجای این خبر خوش بود
فرهنگی
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
اگر همسان سازی است پس چطوری می خواهند و بر چه اساس حقوق ها را اضافه کنند.سهمیه بندی افزابش حقوق تا حالا نبود یک شبه این بی قانونی را کی نوشته...ٔ.