اعلام سامانه اینترنتی صدور مجوز تردد +جزئیات و آدرس سایت-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

اعلام سامانه اینترنتی صدور مجوز تردد +جزئیات و آدرس سایت

فرمانداری تهران از سایت صدور مجوز تردد رونمایی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 13
کد خبر: ۱۰۱۹۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران و مدیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران گفت: همانطور که قبلا هم اعلام کردیم سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا رسماً آغاز به کار می‌کند.

 

وی افزود:‌ بر همین اساس دیگر هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود. شهروندان فقط و فقط از طریق سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.

 

مدیرکل روابط عمومی تهران در ادامه در تشریح جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران اعلام کرد:‌ از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 11 صبح ( به مدت 4 ساعت ) مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخد مجوز دارند. همچنین سایت اعلام شده روزهای پنج‌شنبه و جمعه بسته خواهد بود. کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعدازظهر همان روز برای تلفن‌‌های همراهشان ارسال خواهد شد.

 

قربانی تصریح کرد: هر پلاک خودرو در ماه یکبار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوزهایی که صادر می‌شود صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساکنین تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن آوری و iT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه کنند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار