تماس تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

تماس تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه

ولادیمیر پوتین در تماس تلفنی با آیت الله سیدابراهیم رئیسی، با بیان اینکه به‌علت احتمال ابتلا به بیماری کرونا به قرنطینه رفته است، خواستار انجام هماهنگی برای دیدار دو رئیس جمهور در اولین فرصت شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 14
کد خبر: ۱۰۲۱۴۳

به گزارش راهبرد معاصر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه در تماس تلفنی با آیت الله سیدابراهیم رئیسی، با بیان اینکه بعلت احتمال ابتلا به بیماری کرونا به قرنطینه رفته است، خواستار انجام هماهنگی برای دیدار دو رئیس جمهور در اولین فرصت شد.

رئیس جمهور روسیه با اشاره به همکاری های مسکو ـ تهران در زمینه مقابله با کرونا و همچنین تولید مشترک واکسن اسپوتنیک، بر تداوم این همکاری ها تاکید کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در تماس تلفنی ولادیمیر پوتین، گفت: توسعه و تعمیق همکاری های دو کشور را در همه ابعاد دنبال می کنیم.

آیت الله رئیسی همچنین با تاکید بر ضرورت تداوم همکاری های دو کشور در زمینه مقابله با کرونا از جمله در زمینه تولید واکسن مشترک، اظهار داشت: این همکاری ها باید تا ریشه کن شدن کامل این بیماری عالمگیر با قوت ادامه یابد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار