بارگذاری لایحه رتبه بندی معلمان در سامانه با اعمال اصلاحات مد نظر مجلس-راهبرد معاصر

بارگذاری لایحه رتبه بندی معلمان در سامانه با اعمال اصلاحات مد نظر مجلس

لایحه رتبه‌بندی معلمان با اعمال اصلاحات مد نظر صحن مجددا بارگذاری شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 20
کد خبر: ۱۰۶۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست فوق العاده این کمیسیون، گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه بندی به کمیسیون آموزش، اعضا در این نشست فوق العاده اصلاحات مد نظر صحن علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.

رضا حاجی پور با اشاره به تصمیم صبح امروز (چهارشنبه ۲۸ مهر) صحن علنی مجلس برای ارجاع لایحه به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: پس از این تصمیم صحن مجلس، اعضای کمیسیون بلافاصله در نشستی فوق العاده و فوری اصلاحات مد نظر صحن را در لایحه اعمال و مجددا لایحه رتبه بندی برای طرح در صحن بارگذاری شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عنوانین مورد استفاده در لایحه از «معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم» به «آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم» تغییر کند. لازم به ذکر است این تغییرات در کل لایحه اعمال شد.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در حال حاضر لایحه رتبه‌بندی معلمان با اعمال اصلاحات مد نظر صحن علنی مجلس مجددا بارگذاری و به صحن علنی مجلس ارائه شد./شناسنامه قانون

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
آقایان نمایندگان بازم شروع کردید بازی کردن با عناوین اونم بعد 10سال واقعا هم خجالت داره هم بسیار نشانه‌ی نادانی چنین مدلی از تصمیمات گنگ و نامفهوم ....خدایی خودتون می‌دونید دارید چکار می‌کنید؟!!!
تحلیل های برگزیده