رونمایی آمریکا از تفنگ جدید پیشرفته+ عکس-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

رونمایی آمریکا از تفنگ جدید پیشرفته+ عکس

ارتش آمریکا از تفنگ جدید نظامیان خود که توسط یک شرکت آلمانی ساخته شده رونمایی کرد.
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 10
کد خبر: ۱۰۹۰۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، تیم رزمی تیپ ۲۷ پیاده نظام ارتش آمریکا تفنگ جدید خود با نام M ۱۱۰-A ۱ را که توسط شرکتی آلمانی ساخته شده، تست کرد.

حدود ۳۰ سرباز مستقر در نیویورک و ماساچوست در این آزمایش دو روزه شرکت کردند و یاد گرفتند که چگونه با این سلاح کار کنند و مهارت‌های رزمی را برای کمک به واحد‌های خود توسعه دهند.

رونمایی آمریکا از تفنگ جدید پیشرفته+ عکس

شرکت کنندگان در این برنامه آموزش دیدند که چگونه به دمونتاژ و مونتاژ مجدد سلاح، شلیک و تاثیر باد و ارزیابی شلیک‌های دور بُرد بپردازند.

پس از آن، نظامیان آمریکایی به تمرین مهارت خود با سلاح جدید پرداخته و اقدام به تیراندازی کردند.

رونمایی آمریکا از تفنگ جدید پیشرفته+ عکس

«دیوید بیسلی» کارشناس آموزش در ارتش آمریکا در کنفرانس خبری گفت که این سلاح با هدف پر کردن شکاف میان تفنگ معمولی و تفنگ تک تیرانداز ساخته شده است.

این تفنگ که با دوربین اپتیک Sig Sauer مجهز شده، می‌تواند برد موثری تا ۳۰۰ متر داشته باشد.

بیسلی در ادامه توضیحات خود گفت که ارتش آمریکا به سلاحی نیاز داشت که بُرد موثر آن بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ متر باشد تا تکیه به تک تیراندازان برای فاصله‌های طولانی را کاهش دهد.

«جاناتان هریس» از مقام‌های نظامی ارتش آمریکا نیز گفت یکی از مزایای استفاده از سلاح جدید این بوده که نظامیان دیگر، نیازی به حمل تجهیزات بیشتر عملیات شناسایی ندارند، چون دوربین این تفنگ قابلیت ۶ برابر زوم کردن و دید در شب دارد./خبر آنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار